Elke dag een positieve tip.... en dat 365 dagen lang?!

Tja, zal ik wel, zal ik niet....365 dagen lang, poef, dat is wel véél....
Maar toch: het is óók leuk!
En dus ga ik de uitdaging toch maar aan....

Ik zal hier 365 dagen lang iedere dag een positieve tip geven. Of een geniet-tip. Hoe je het maar noemen wilt....kijken jullie mee om te zien of het gaat lukken?

Hoe ik hier nu weer aan kom? Kijk dan maar eens hier.



Ik moet me nu nog aanmelden, wat ik uiteraard meteen ga doen. Zodra mijn aanmelding rond is, laat ik het jullie weten!

Liefs,
Wil


Reacties

  1. Wat goed! Ja, 365 dagen is een echte uitdaging... maar je vindt het leuk, dus het moet lukken. Ik vind het erg gaaf dat je het gaat doen en nu ik de uitdagingen zo eens bekijk: het is ook superleuk! Heel veel succes Wil en natuurlijk volg ik je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief!
    En ik zag dat je al begonnen was door zo'n lieve opmerking te plaatsen op mijn blog ;-)

    Kom maar door met die positieve tips!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!