Positieve tips #34

DOEN WAT IK WIL……

Als ik hierin kijken wil..doe ik dat gewoon!

Ze kijkt me aan met een blik van ‘wat zeur je nou’ en loopt parmantig verder. Hoezo, dat mag niet? Als ik daar zin in heb, dan doe ik het! Je ziet het haar bijna zeggen…. En dus pluk ik haar regelmatig van de tafel, onder een kraan vandaan, maar ook van de kast of ‘uit’ een bloemenvaas….
Mijn jongste kat is een mafkees. Ze kruipt werkelijk overal op en in. Drinkt water het liefste uit de bloemenvaas, zelf uit de kraan of holt dwaas met me mee als ik de planten water geef! Want ja, ze weet dat er plantjes zijn waar water op een bakje komt te staan….Het bakje met water wat voor haar bedoeld is…puh..dat is niet voor haar! Ze klimt in de kast, tussen diverse spullen waardoor sommige menselijke wezens hier in huis het op hun zenuwen krijgen. Maar mevrouw gaat gerust haar eigen gangetje. En als je denkt dat je haar wel even zal verplaatsen…die kan een haal krijgen én een verontwaardigde miauw. 
Soms kan het best lekker zijn als je de dingen doet zoals jij het wilt.


Weg van alles wat moet, zoals het moet….gewoon het doen op JOUW manier. 
En vergeet dan vooral niet te genieten!


Reacties