donderdag 27 maart 2014

Genieten van nieuw werk....

Tot december had ik een baantje als verkoopster van kinderkleding (Dog & Duck) op party's en bij mij thuis. Heerlijk aan te passen aan mijn gezinnetje...gezellige avondjes/ochtendjes en ik verdiende er in ieder geval toch ook nog mee. Daarnaast was de kleding echt prachtig mooi én bleef dat ook. Ik had bewust voor dit merk gekozen vier jaar eerder omdat de kleding voor de jongens ook zo leuk was....Mijn zoontje heeft ook nog meegedaan aan een photoshoot:


Het was mijn laatste freelancebaantje....de andere was al twee jaar eerder gestopt.....
Gelukkig heb ik nu weer iets gevonden. Niet lachen....het is voor meiden! Dus dat is een hele uitdaging voor mij! Een gloednieuw kinderkledingmerk voor meisjes zocht promoters en dat ga ik nu dus doen!
Leuk...
Dus komen jullie ook een keer kijken op mijn nieuwe, hiervoor aangemaakte, blog?
Je vindt hem hier
Mocht je gelijk naar de kleding willen, dan kan je hier Lovestation22 vinden. Bij aankopen steun je ook nog het WNF. Vul bij een bestelling de crewcode in, dat is 16WILC , en je ontvangt een gratis artikel. Op dit moment zijn dat sjaaltjes, maar er komen nog meer artikelen om uit te kiezen. Dan heb jij een mooi gratis item én ze weten dat je via mij daar gekomen bent....(en dat is weer mooi voor mij!)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Willy,

    Ik had al in een eerder bericht gelezen dat je dit werk bent gaan doen! Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    De kleding is superleuk, ik hou het in de gaten.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn, Anita! Het is ook leuk! Heb hier voorbeeldkleding gekregen....

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert!