Wat inspireert jou? Voor vandaag de Ariadne!

Inspiratie...wat is inspiratie? Is inspiratie hetzelfde als genieten?
Ja, in veel gevallen wel. Ja....want als iets je inspireert wil het zeggen dat je ervan geniet. Andersom : als je geniet geeft jou dat meestal inspiratie om er weer voor te gaan...of om iets nieuws te gaan ontdekken..of om..nou ja, vul zelf maar aan.
Dus leek het me wel aardig om hier te delen wat mij zoal inspireert...
Natuurlijk is dat voor iedereen heel verschillend.
Maar dingen die mij inspireren zijn : in de eerste plaats natuurlijk mijn mannen (man en kinderen).
En mijn beestjes kunnen er ook wat van.
Maar natuurlijk zijn er ook hele andere, kleinere, dingetjes die je even de spirit geven. Die je op ideeën brengen. Die je even laten zien dat dingen ook anders kunnen. Of die je doen nadenken of je daar niet mee aan de slag kan gaan enz.

Uit Ariadne Brocante nr.4
Vandaag bladerde ik even lekker door wat woonbladen bij de Primera en koos voor een brocante-editie van Ariadne. Mijn handen jeuken dan om er thuis iets mee te doen. De kleurtjes, wat creatiefs, uitstraling enz. Smullen.....
Zo waren er ook plaatjes vanuit de Provence.....mmm, nu heb ik niet zoveel met Frankrijk...maar die sfeer: wauw!
Heerlijk om nu zelf te gaan bedenken wat ik hier thuis eens kan gaan doen.....inspiratie? Jawel, uit de Ariadne dus..... ;-)

Uit Ariadne Brocante nr.4

Reacties

  1. Mijn moeder had vroeger de Ariadne. Ik vond het zo'n leuk blad. Ja, de sfeer op die plaatjes is heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!