Voordenken? Wat is dat nou weer?

Twitter....ik surf weer eens even rond om te kijken of er nog leuke nieuwtjes zijn.
En dan kom je opeens de term voordenken tegen. Nieuwsgierig als ik ben ga ik op onderzoek uit. Want iets zegt me dat dit wel  in mijn straatje ligt....en jawel, dat klopt!

Positieve gedachtekracht noemen ze het. Kijk, daar kunnen we iets mee. Dat ligt volledig in mijn straatje.
Dus jawel, ik heb weer een leuke tip voor jullie: ikdenkvoor.nl

Heerlijk om te lezen over jouw eigen invloed op  je leven door je positieve instelling. Aanrader dus.

Zelf lees ik nu een boek over NLP, wat natuurlijk ook zoiets is. Moet alleen eerlijk bekennen dat ik lange lappen stof lezen niet echt inspirerend vind....schaam.....Natuurlijk ligt het ook aan de manier van schrijven van de auteur.
Dus af en toe een stukje lezen en daarna, nog meer schaam, me lekker verdiepen in een spannend boek...(haha, ja, die lees ik wel achter elkaar uit...)
Maar een site met korte, inspirerende stukjes: daar smul ik van!

Wat lezen jullie liever?

Reacties

  1. Wat een fijne website, dank voor je tip!
    :-) Gewoon op zoek gaan naar een beter geschreven NLP boek, joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!