NLP, ik doe mee??????

Zoals al eerder verteld had ik een boek over NLP, maar kwam ik er niet echt doorheen...Ik had hem geleend bij de bieb, dus hij moest al terug toen ik nog maar een heel klein gedeelte had gelezen. En verlengen kon niet...

Maar nu heb ik een e-book gevonden voor weinig geld, waarin de basisprincipes kort en bondig uitgelegd worden. Kijk, daar hou ik wel van. En als het me dan echt bevalt, kan ik altijd er nog verder induiken, toch? Het boekje heet Het ABC van NLP van Yoka en Dick Brouwer.

afb. Morguefile.com
Uit het boekje begrijp ik ook dat er ook coaches e.d. zijn die NLP aanbieden , maar eigenlijk helemaal niet weten hoe het goed te gebruiken. Tja, dat zie je natuurlijk bij zoveel dingen. Beetje logisch nadenken blijft natuurlijk altijd slim....Stom weg afgaan op wat iemand beweert is sowieso niet zo handig.

Hebben jullie ervaring met NLP?


Reacties