Kleuren voor grote mensen...

Het is natuurlijk helemaal in. Kleuren voor grote mensen.....ik heb het eerlijk gezegd nog niet  gedaan, maar het lijkt me best wel weer eens leuk....

Wat ik wel in mijn kamer heb hangen is zo'n schilderij die ik heb geschilderd op nummer. Zelf tekenen is niet helemaal mijn sterkste kant, maar lekker met kleurtjes bezig zijn, vind ik wel heerlijk. Jammer genoeg heeft een dag maar vierentwintig uur!

Pas stond ik eens te snuffelen in die kleurboeken. Een nichtje had er één voor haar verjaardag gevraagd. NU moet ik zeggen dat ik ze niet allemaal even leuk vind.

Zelf bezig zijn met kleur, tekenen e.d. kan natuurlijk heel rustgevend zijn of inspirerend. Maar eigenlijk is dat ook zo met andere dingen zelf maken. Scrappen, bijvoorbeeld, vond ik ook zo leuk om te doen.

Hebben jullie zelfmaak-hobbies die heerlijk ontspannen?
afb. morguefile.com

Reacties