Omdat het onderwerp mezelf gelukkig maakt....

Soms vraag ik het me zelf weleens af, of wordt het me gevraagd: waarom schrijf je nou juist over dit soort dingen? Eigenlijk heel simpel: omdat ik zelf blij word van al die positieve dingen....
Positiviteit is dus blijkbaar echt aanstekelijk.

Het geeft me niet alleen leuke ideeën voor mijn blog, maar zeker net zo goed om zelf mee aan de slag te gaan! En wat een leuke dingen kom je tegen als je er naar op zoek gaat. Mooie boeken, interessante sites! Ik probeer ze zo veel mogelijk te delen.

Soms denk ik weleens: zal coach worden iets voor mij zijn? Dus surf ik weleens rond op zoek naar betaalbare opleidingen (liefst thuis) en kom heel veel verschillende soorten tegen. Waarbij je dan eigenlijk niet meer weet wat jou nou het beste zal liggen. Maar ook: is er wel werk voor nog een coach.... O ja, zo mag je niet denken. Je moet denken: ik ga het gewoon doen.
Ik WORD coach... ;-)

Maar goed, lekker zo  met het onderwerp bezig zijn is ook al prima.
Bewust, positief leven: helemaal goed, toch?!
afb. morguefile.com

Reacties

  1. jaa ga er voor,ik vind jou goed geschikt als coach,zoals jij altijd schrijft op jou blog,echt een coach,succes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!