De boeken van Jelle...: spiritueel en nuchter tegelijk!

Al jaren lees ik mee op de site van Jelle Hermus: 'So Chicken'. Jelle weet als geen ander om spiritueel te leven en dit op een nuchtere manier. Geen zweverig gezwets, zullen we maar even zeggen, maar lekker op z'n Hollands en toch...tóch heeft het alles te maken met spiritueel leven! Zijn eerste boek Steeds Leuker ging vooral over je idealen bereiken door kleine stapjes te maken. Het boek was een groot succes en dit jaar kwam de opvolger: Leven met de wind mee. Bij dit boek ga je met Jelle naar binnen toe... in jezelf dus. Waarbij je er ook bij deze Hollander niet aan meditatie ontkomt, maar het boek is heerlijk nuchter geschreven en staat vol 'scheten', zoals Jelle onze gedachten noemt. Zelf heb ik het eerste boek verslonden, want het leest heerlijk makkelijk weg (en dat kan ik niet van alle spirituele boeken zeggen...) en ook het tweede boek moest en zou ik hebben ;-).

Dus wil je graag meer geluk uit je eigen leven halen? Maar blijf je wel graag dicht bij je eigen nuchtere ik? Heb je zin in een inspirerend boek, die heerlijk weg leest? Vind je het fijn om naast het lezen ook nog online er mee bezig te kunnen zijn? Kijk dan maar eens naar deze boeken. Wil je eerst meer weten over de stijl van Jelle? Dat is eenvoudig: kijk dan gewoon eens op zijn site So chicken!





Reacties