Genieten als een kat...

Toen ik jaren geleden met de genietcoach begon had ik ook het idee om een boek te schrijven met een titel als 'genieten als een kat' of 'genieten op z'n kats' (een knipoog naar mijn achternaam). Ik heb er een heel deel van geschreven die uiteindelijk voor een groot deel als artikelen op de site kwamen.
Het boek is tot nu toe nog niets geworden...

En toen liep ik vorig jaar een keer in de stad, een boekwinkel werd vakkundig door mijn zus en mij bekeken enz. En even schrok ik, want ik kwam maar liefst twee boeken tegen die katten en genieten/geluk met elkaar verbonden! Zucht, was dit toeval, was ik niet origineel of was er toch iemand met mijn idee aan de haal gegaan?

Nu is het natuurlijk helemaal niet een vreemd idee om katten te verbinden met geluk... dus we gaan er maar vanuit dat het daar aan ligt ;-). Maar ja: wat doe ik ermee? Ga ik nu toch dat werk nog ooit eens afmaken? Want mijn verhalen zijn vast toch echt weer anders dan de verhalen daar! Of moet ik nu toch op zoek naar een ander idee... én moet ik hier de les uittrekken dat je niet zo eindeloos moet uitstellen ;-) .

Afbeelding van Jim Black via Pixabay


Goed, om dan maar even nog eens goed naar mijn eigen katten te kijken en te bedenken dat zij koste wat het kost toch hun zin proberen te krijgen. Dus dan gaan we er toch maar voor... als we hen als voorbeeld nemen!
Binnenkort dus hier te verkrijgen als e-book: Genieten op z'n kats. Dat wordt nog even een paar nachten doorschrijven, want het moet natuurlijk ook nog wel een beetje dikte hebben ;-)


Reacties

  1. Niet te snel denken 'dat het er al is'... Jij bent je unieke zelf, met vast weer een andere invalshoek. Ga er voor! (leuk om weer van je te lezen, trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, leuk dat je reageert. Het is inderdaad al even geleden. Sinds drie jaar nu voor mezelf bezig als tekstschrijver waardoor het bloggen er een beetje bij inschiet... Heb 's avonds het wel weer een beetje gehad met mijn laptop ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!